Ekonomi

Çin Markaları Pandemi Sonrası Dönemde Güçlü Büyüme İvmesini Sürdürdü

PEKİN, 14 Haziran (Xinhua) — Uluslararası pazar araştırma firması Kantar tarafından Çarşamba günü yayınlanan bir rapora göre, Çinli markalar pandemi sonrası dönemdeki düşüş eğilimini tersine çevirdi ve güçlü büyüme ivmesini sürdürdü.

2023 BrandZ Top 100 Global Brands sıralamasında 100 global markanın genel marka değerindeki düşüşe rağmen listeye toplam 14 Çinli marka girdi.

Tencent, 141,02 milyar ABD Doları ile toplamda 7. sırada yer alırken, Alibaba 91,9 milyar ABD Doları marka harcaması ile 14. sırada yer aldı.

Apple’ın dünyanın en çok ödenen markası unvanını koruduğu listede ikinci sırayı Google, üçüncü sırayı ise Microsoft aldı.

Çinli hızlı moda markası SHEIN, 24,25 milyar ABD doları marka değeriyle ilk kez listenin zirvesine çıkarken, 21,76 milyar ABD doları marka değeriyle şişe su devi Nongfu Spring listenin ilk sırasında yer aldı.

honaz-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu